• Elioni internett+telefon+televisioon liitunud tarbija ei ole rahul teenuse kvaliteediga. Internetikiirus 100MB asemel 36MB ja TV kanalite arv ei vasta ka lubatule. Klienditeeninduses ei ole peetud oma antud sõna ja hiljem ei ole ka kõnedele enam vastatud. Mida teha?

 

V: kirjutada 2 eksemplaris avaldus, üks anda esindusse, teine jätta endale koos teenindaja allkirjaga. – Tarbijale ebameeldiv ja närvesööv lugu, kus helistamised esindusse ei ole andnud soovitud tulemust. Lubadused on jäänud lubadusteks ja lõpuks ei võetud isegi kõne vastu.

 

  • 15.nov tellitud kapp, mis paigaldati 28. jaan. Tootel on vead, vale materjal, paigaldus lõpetamata. Soov on raha tagasi saada ja kapp minema või siis hinnaalandust. Ostja ei avalda firma nime ja tahab olla anonüümne.

 

  • Tellitud mööbel lubati kätte toimetada kahe nädalaga. Tuligi, aga vale toon. Pakuti ka raha tagasi, aga tarbija soovis ikkagi õiget toodet saada ja nõustus ootama. Homme saabub kaup. Kui kõik on õige, siis OK. Juhul kui aga ikkagi on vale tooni toode, kas siis võib küsida kompensatsiooni liigse ooteaja eest?

 

V:  kauba tellimisel tavaliselt ei mõelda sellele, et võib tulla taolisi sekeldusi ja ajakadu. Seepärast on harva töövõtja poolt koostatud lepingutes kirjas viiviste määrad ja hüvitiste suurused tarbija kasuks. Tarbija ise, aga ei oska neid lepingu koostamisel sissekirjutamiseks nõuda. Liigse ajakulu ja põhjendamatute ebamugavuste tekitamise eest võib ja saab tarbija seadusest tulenevalt hüvitist nõuda.

 

MTÜ Tarbijate Koostöökoda
Tel: +372 5300 6193, +372 5845 2323
E-post: tartutarbija@gmail.com, tiiu.muursepp@ut.ee
EenetLeia meid Facebookist!