• Internetis reklaamitav kaup, millel justkui soodushind. Tarbija teab täpselt, et sama hinnaga on firma seda kaupa kogu aeg müünud. Kas on mõttekas sellest firmale kirjutada?

 

V: jah, ikka võib kirjutada – alati võib tähelepanu juhtida eksitava reklaami puhul

 

  • Hommikul peale 9 osta tahetud Tartu 90-päeva piletit. Tehnilise viperuse pärast helistatud pilet.ee rikketelefonil, kus öeldi, et Tartus ei ole võimalik enam 90-päeva piletit osta, ainult 30-päeva oma. Probleem aga selles, et 3*30-piltet tuleb üle 10€ kallim, kui korraga 90-päeva pilet. Ajanappuse ja vajaduse pärast sai ostetud 30-päeva pilet. Hiljem tööl olles selgus, et tegu oli teenindaja eksitava ja vale infoga - Tartus saab osta 90-päeva piletit. Vabandati ja lubati kohe esimesel võimalusel kanda ostetud pileti raha tarbija kontole tagasi, kui on uus 90-päeva pilet ostetud. Hilisem kirjavahetus aga näitas, et nii lihtsalt see ei käinud ja teatati, et ei ole võimalik raha tagastada, kuna esimese pileti annulleerimisest on möödunud rohkem kui 30 minutit. Soovitati pöörduda  Tartu LV poole, mida tarbija ka tegi. Linnavalitsuses toimus pikk arutelu teemal, et tuleks teha koostööd, et taolised juhtumid ei korduks. Piletiraha lubati tagastada kas samal päeval või siis 3 päeva jooksul. Tagastati alles 9. augustil ja sealt oli maha võetud panga ülekandetasu!!!!! Helistamisel linnavalitsusse öeldi, et lihtsalt ei ole sõnu – avalikustage, saatke kiri abilinnapeale. Hiljem küll pilet.ee vabandas tarbija ees ja tagastas puuduva summa.

 

V:  Tõeliselt uskumatu lugu. Esiteks ei tea klienditeenindaja õiget infot anda, siis jooksutatakse tarbijat linnavalitsuse vahet ja siis peetakse veel kinni ka ülekandetasu!

MTÜ Tarbijate Koostöökoda
Tel: +372 5300 6193, +372 5845 2323
E-post: tartutarbija@gmail.com, tiiu.muursepp@ut.ee
EenetLeia meid Facebookist!