Oleme antud firmaga kokku puutunud oma  nõustmistöös mitmeid kordi. Tahame tarbijatele anda  näpunäiteid ja soovitusi tulenevalt meie praktikast. Meie poole on pöördutud samalaadsete kaebustega, mida on olenud lugeda ka varasemalt „Õhtulehest“  ja ka „Võsareporter“ on tegelnud teemaga.Vaatamata sellele tekib ikka ja jälle probleeme.

 

Suvekuudel - juuli, august ja ka september esinenud arusaamatustest jõudsid mitmeid ka meie lahendada. Taolisi juhtumeid tuleb ette veel ka praegu. Viimati helistati meie infotelefonil Helvetia Apotheke asjus 6. aprillil.

Tarbijad on  tulnud meie juurde suure murega, sest postkasti tulevad arved ja ähvardustega mittetasumiste korral anda asi edasi inkassofirmasse. Selline ähvardamne ajab inimesed paanikasse ja otsima abi mujalt. Tegelikult on aga asi selles, et ei vaevuta läbi lugema esimest saadud kirja. Seal on edasise käitumise kohta kõik selgitused olemas.Tutvustava saadetise sees on kiri, kus on  arve saatmiskulude kohta.

 

Tuleb välja, et inimesed teevad paljud otsused emotsioonide ajel ning ei vaevu kaugemale mõtlema. Leidub ka neid, kes ütlevad oma „jah“ sõna sellepärast, et tüütust helistajast lahti saada, aimamata, et sellega on ta sõlminud lepingu. Müügimees aga võtab seda positiivset vastust kui allkija lepingule. Nii tekivad lepingud, mida tarbija enda sõnul sõlminud ei ole. Tegelikult aga on. Ilmselt on sel teemal ikka veel vähe räägitud, et ei teata ohte, mida nõustumine kaasa võib tuua. Kõige kurvem on aga see, et esimesele saadetisele tõepoolest järgneb kohe uus ilma, et tarbija jõuaks reageerida ka eitava vastusega. Siin aitaks see, kui loetaks pakis olev leping läbi, seal on kirjas, kuidas käituda loobumissoovi korral. Selleks tuleb avamata tootepakend (see on avamata tabletid) saata tagasi koos avaldusega, et ei soovi rohkem toodet tellida. Siinkohal tuleb selgitada ka seda, et mõned tarbijad on arvanud, et postisaadetise avamisel nad ei saagi tagastada toodet, sest nad on paki lahti teinud. Tegelikult on mõeldud, et toode - tablettide pakend oleks avamata.

 

Reklaam on ilus ja ahvatlev: saate lugeda, kui klikite järgneval lingil Preparaadid

  

Toome siin ära põhilisemad punktid, millele tuleks lepingus tähelepanu pöörata.

  • Ostja poolt tellimuse vormistamise ja esitamise tulemusel (või telefonitellimuse esitamisel) tekib ostumüügileping, mida kompanii säilitab viis aastat.
  • Esimene saadetis toimetatakse ostjale kohale 1–3 nädala jooksul alates tellimuse saamisest. Edaspidi saadab kompanii ostjale kaubasaadetisi regulaarselt iga 20 päeva järel seni, kuni ostja pole lepingut lõpetanud. Selleks, et teie nõudmine rahuldataks võimalikult kiiresti, saatke palun kirjalik avaldus lepingust keeldumise kohta klienditeeninduse osakonda aadressil Helvetia Direct Marketing s.r.o., Nimekapp nr 235, 10503 Tallinn, Eesti Vabariik.
  • Kui vajate nõuannet, abi või vajab lahendamist mõni probleem, palume võtta ühendust Helvetia klienditeenindusega. Klienditeenindajad lahendavad selle võimalikult hoolikalt. Keeruka küsimuse puhul vastatakse Teile, konsulteerides spetsialistist arstiga.

Helvetia Direct Marketing s.r.o

Tel: 616 07 00 E-R 8:00-18:00 L 9:00-16:00

E-post: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.

Tellimuste lõpetamise soovist palume teatada telefoni teel. 616 07 00

 

  

 

MTÜ Tarbijate Koostöökoda
Tel: +372 5300 6193, +372 5845 2323
E-post: tartutarbija@gmail.com, tiiu.muursepp@ut.ee
EenetLeia meid Facebookist!