' Õigus õiguse vastu

Saime mureliku tarbija kirja.

Olen tarbija, kes külastas oma kodupoodi. Selleks on tavapärane market, kus umbes 50 töötajat. Olen kuulnud, et selles ettevõttes ei peeta lugu vaktsineerimisest töötajate hulgas. Olin selles suhtes skeptiline.

06.04.21, käisin poes oma oste tegemas. Kahjuks kuulsin kassas mulle järgnenud ostja ja kassapidaja vahelist vestlust:

 – kas oled vaktsineeritud, küsis ostja,

- ei, vastas kassapidaja – ma ei vaktsineeri ega teegi seda, sest meie töötajate hulgas on enamus, kes ei ole huvitatud vaktsineerimisest

Mina kui tarbija, ma vajan teadmist ja kindlust, et poeskäik on ohutu. Kuidas on eesliinitöötajal võimalik sellise suhtumisega oma tööd teha? Me keegi ei tea, kes on viirusekandja või ka sümptomiteta haige, nii jagatakse haigust teistele.

Olen teadlik väitest, et igal inimesel on õigus ise otsustada ja end mitte vaktsineerida. Kas tal on aga õigus teisi inimesi võimaliku nakkuse puhul ka nakatada??? Miks on vaktsiinivastaste õigus ülem kui teiste inimeste õigus olla kaitstud???

Arvan, et kõik eesliinitöötajad, kes puutuvad kokku inimestega oma tööalaselt, peavad olema vaktsineeritud ja ei tohi nakkust levitada. Alati on tarbijal võimalik valida teine pood. Antud pood kaotab vähemalt ühe oma püsikliendi.

Leian, et meie riigi valitsus peab sellesse sekkuma ja oma seisukoha ütlema.

 

Tarbijakaitseamet, Eesti Kaubandus-Tööstuskoda ja Euroopa Komisjoni Eesti esindus korraldasid kolmandat korda tarbimiskeskkonna arengu konverentsi „10 aastat kiirlaene. Aeg otsustada?!“. Seekordne konverents keskendus kiirlaenude temaatikale. Konverents toimus 21. mail 2014 Tallinnas hotellis Swissôtel.

Konverentsi eesmärk oli

  • soodustada konstruktiivse debati tekkimist laenuandjate, pankade esindajate, poliitikakujundajate ja võlanõustajate vahel;
  • kaardistada tüüpilised kiirlaenuvõtjad;
  • viimastele uuringutele ja välisriikide kogemusele tuginedes otsida konkreetseid lahendusi tarbijakrediidiga seotud probleemidele ja kiirlaenuturu reguleerimiseks;
  • arutleda tarbijakrediidi turu mõju üle Eesti sotsiaalsüsteemile;
  • analüüsida reklaamide mõju tarbijale.

TINK ühingust osalesid konverentsil Tiiu Müürsepp ja Helle Aruniit. Ettekannetega saab tutvuda Tarbijakaitseameti kodulehel Tarbimiskeskkonna arengu konverents 2014

MTÜ Tarbijate Koostöökoda
Tel: +372 5300 6193 (info), +372 5845 2323 (nõustaja)
E-post: tartutarbija@gmail.com
EenetLeia meid Facebookist!