* Lepingu katkestamine

Lisainfo Viimati uuendatud: 11 Detsember 2013 Lisatud: 22 September 2012

Mõisavahe tn 1a kliendileping telefoni ja televisiooni kasutamiseks. 3 korda on välja vahetatud digibox, probleem aga on telefonis, mis asub nii kõrgel kapi otsas ja eakal tarbijal on raske sealt numbrit valida. Soovis aparaati viia mujale, aga tehnik öelnud, et ei ole võimalik. Nüüd tahaks tarbija telefoni tagasi Elionisse viia, aga peab maksma lepingi katkestamise trahvi, millest talle varem ei ole räägitud.

V: võtan ühendust Starmani teenindajaga, räägin omapoolse nägemuse ja siis räägib tarbija, kes lubab minna Fortuna tn esindusse. Rääginn veelkord telefonitsi Starmani esindajaga ja saan kinnituse, et kliendile tullakse vastu ja leitakse rahuldav lahendus. Hiljem helistab tarbija, et tänada abi eest. – Lõpptulemus on ikkagi see, et tarbija katkestab telefoni teenuse kasutamise, maksab trahvisumma, aga jätab alles televisiooni Starmani poolt. Järjekordne lepingu tingimustest mitte arusaamine seoses vanuse ja väga väikese lepingukirjaga. Lepingu sõlmimisel ei kiputa rääkima ennetähtaegsest katkestamisest ja sellega kaasnevatest summadest. Probleem on ka kirja suurus lepingu paberkandjal. Kas tuleks kehtestada seadusega, milline tähesuurus peaks olema lepingu koostamisel. Praegu on nii, et osa teksti on loetav, osa on aga liialt väikeses kirjas.