* Nõuandeid tarbijale kui kauba hind müügisaalis ja kassas on erinev

Tegutse vastavalt:

  1. Kui kassast läbi löödud hind ei vasta müügisaalis avaldatud hinnale, saad kaubast loobuda ja raha tagasi küsida.
  2. Vaata ostutšekk kassa juurest lahkumata üle, nii saad võimalikule hinnapettusele kohe jälile ja probleemi sealsamas lahendada.
  3. Kui avastad hinnapettuse alles kodus, mine võimalikult kiiresti poodi tagasi ja ütle, et tahad ostust loobuda ja oma raha tagasi saada.
  4. Anna hinnapettusest ka tarbijakaitseametile  teada, sest tegemist on tarbijakaitseseaduse rikkumisega.

Rohkem infot: Tarbijakaitseameti pressiteade 12.detsember 2014  http://tarbijakaitseamet.ee/et/node/5147

Tarbijakaitseameti  nõuandetelefon: 13330 ja 62017079

Tartu Tarbijanõustamis- ja Infokeskuse nõuandetelefon:  58452323 ja 53006193