Tartu Tarbijanõustamis- ja Infokeskus – Tarbija esmabi

51010 Tartu Tähe 4 – 157, tel. 737 5543 ja 5845 2323, Registrikood 80139930 info@tartutarbija.ee

Tarbija esmaabi on tarbija veebipõhine nõustamine. Selle loomine on tingitud elust enesest, probleemidest tarbijate nõustamisel.

Kui tarbijal on probleem, siis on esimene küsimus, kust saada abi ja nõu.

Tarbija esmaabi kaudu on võimalik leida otsetee, kuhu pöörduda kui ostetud kaubal või teenusel ilmneb puudus. Valikus on meilide saatmine, kontakttelefonidel helistamine või siis äratoodud aadressidel kohaleminek

Aastast aastasse on esitatud koondarve, kui palju tarbijaid on ühe või teise kauba või siis teenuse korral tarbijanõustajate poole pöördunud. Kui on probleemid, tuleb otsida lahendusi. Tarbijaprobleemide korral on selleks tarbijate või siis äripoole mõjutamine. Käesoleva tarbija esmaabiga tahame me suurendada tarbija teadlikkust.Tarbija esmaabi alamlinkides anname me tarbijale nõuandeid nii üldiste kui tüüpiliste, korduvalt esinevate situatsioonide korral.

Internetipõhine tarbija esmaabi on loodud 2007.a., ta on alles algusjärgus, see vajab täiustamist ja edasi arendamist. Ootame tagasisidet ja koostööd nii tarbijatelt kui teistelt tarbijaorganisatsioonidelt.

Tarbija esmaabi on koostatud Tartu Tarbijanõustamis- ja Infokeskuse ning Tallinna Tarbijakaitse Nõuandla koostöös.